Gameline

جامع ترین سایت در بازی و بازی سازی

Gameline

جامع ترین سایت در بازی و بازی سازی

Gameline

استدیو گیم لاین

نامی آشنا در عرصه بازی، بازی سازی و برنامه سازی است....

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

این مطلب برگرفته از : موبایل کمک


بازی اندرویدی Crashland

بازی اندرویدی Crashland بدون تردیدی یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 محسوب می‌شود. این بازی شاید از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن نداشته باشد اما داستان آن بسیار جذاب بوده و هر گیمر علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی را مجذوب خود می‌کند. این بازی در گوگل پلی استور رتبه 4.8 را به دست آورده، بنابراین از نظر کاربران یک بازی بسیار جالب است. در این بازی شما باید پس از ورود به یک سیاره عجیب با موجودات فضایی ساکن در آن تعامل داشته و با دشمنان مبارزه کنید و سعی داشته باشید که خود و سایر موجودات خوب را نجات دهید. این بازی سبک زیرشاخه نقش آفرینی را هم به همراه دارد. متاسفانه بازی Crashland به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن از گوگل پلی استور باید مبلغی در حدود 4.99 دلار پرداخت شود. این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Crashland از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Dead Effect 2

بدون تردید بازی Dead Effect 2 یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 است. این بازی از گرافیک فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و به صورت تیراندازی و اکشن طراحی شده است. داستان بازی Dead Effect 2 در ساده‌ترین حالت ممکن بیش از 20 ساعت از زمان گیمر را صرف می‌کند و در کنار داستان اصلی بازی، ماموریت‌های ثانویه دیگری هم وجود دارند که گیمر می‌تواند آن‌ها را انجام دهد. در این بازی شما باید با هیولاها و موجودات مختلف مبارزه کنید و جان خود را نجات دهید. در جریان بازی، شخصیت مجازی گیمر و سلاح‌های وی می‌توانند ارتقاء داده شوند. خوشبختانه بازی Dead Effect 2 به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است و این موضوع آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های شما در بین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی تبدیل می‌کند. شایان ذکر است که بازی Dead Effect 2 شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Dead Effect 2 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Doom and Destiny Advanced

بازی Doom and Destiny Advanced هم یکی دیگر زا بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی محسوب می‌شود که به شدت در بین کاربران محبوب شده است. این بازی هم از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن ندارد اما داستان آن به قدری جذاب است که هر گیر را مجذوب خود می‌کند. این بازی سبک نقش آفرینی را هم به همراه دارد و در جیان آن گیمر باید با هیولاها و موجودات مختلفی مبارزه کند. دیالوگ‌های این بازی به شکل جالب و دقیقی طراحی شده‌اند و گیمر باید پاسخ‌های هوشمندانه‌ای در قبال سوالات مطرح شده ارائه کند تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابد. در بازی Doom and Destiny Advanced بیش از 500 منطقه مختلف، 15 شخصیت متفاوت و 150 جادوی متنوع وجود دارد. این بازی همچنین شامل حالت آنلاین و چند نفره هم می‌شود. متاسفانه بازی Doom and Destiny Advanced به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 0.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Doom and Destiny Advanced از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

مجموعه بازی های اندرویدی Grand Theft Auto

سری بازی‌های Grand Theft Auto هم بدون تردید از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی محسوب می‌شوند. نسخه کامپیوتری این سری از بازی‌ها هم به شدت محبوب هستند. بی‌شک با بازی Grand Theft Auto آشنایی دارید. در نسخه‌های مختلف این بازی شما نقش یک فرد خلافکار را ایفاء می‌کنید و باید برای گروه‌های گانگستری مختلف ماموریت‌هایی انجام داده و در قبال آن پول دریافت کنید. مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto یا “سرقت بزرگ اتومبیل” از نظر گرافیکی هم بازی‌های بسیار جذابی هستند. متاسفانه هیچ یک از نسخه‌های اندرویدی بازی Grand Theft Auto به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود نیستند و برای دانلود آن‌ها باید هزینه‌های مشخص و متفاوتی پرداخت شود. اگر تمایل دارید که یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی را در تبلت یا گوشی اندرویدی خود نصب کنید، همین حالا یکی از نسخه‌های بازی Grand Theft Auto را دانلود نمایید.

مراجعه به صفحه مجموعه بازی های اندرویدی Grand Theft Auto در گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Lara Croft Go

بازی Lara Croft Go هم یکی دیگر از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی و معمایی محسوب می‌شود. سری بازی‌های لارا کرافت (Lara Croft) در بین گیمرها کاملا شناخته شده و محبوب است. بازی اندرویدی Lara Croft Go هم یک نسخه از این بازی‌های فوق‌العاده جذاب به شمار می‌رود. در بازی Lara Croft Go شما در عین گشت و گذار و سری در داستان بازی با معماهایی بسیار متعددی برخورد می‌کنید و باید برای حل آن‌ها از هوش بالایی برخوردار باشید. بازی Lara Croft Go از نظر گرافیکی هم در عین سادگی بسیار جذاب طراحی شده است. متاسفانه برای دانلود این بازی ملزم به پرداخت هزینه 4.99 دلار خواهید بود.

دانلود بازی اندرویدی Lara Croft Go از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

مجموعه بازی های اندرویدی Lifeline

بازی های اندرویدی سبک ماجراجوییسری بازی های اندرویدی Lifeline نسبت به سایر بازی‌های نامبرده شده متفاوت هستند. این سری از بازی های اندرویدی به سبک ماجراجویی هستند اما مبتنی بر نوشتار و پیام‌های متنی می‌باشند. اگر زیان انگلیسی شما به قدری قوی باشد که بتواند متن‌های سری بازی‌های Lifeline را مطالعه و مفهوم آن‌ها را درک کنید، به واقع از انجام این بازی لذت خواهید برد. در سری بازی‌های Lifeline شما می‌بایست تصمیم‌های جدی و مناسبی بگیرید و سرنوشت بسیاری از افراد در جریان بازی به انتخاب‌های شما بستگی دارد. این موضوع سبب شده که بازی Lifeline به شدت در بین گیمرها محبوب شود و هم اکنون یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال به شمار آید. متاسفانه سری بازی های اندرویدی Lifeline به صورت رایگان قابل دانلود نیستند و برای دانلود هر یک از نسخه‌های این بازی باید هزینه مشخصی پرداخت شود.

مراجعه به صفحه دانلود مجموعه بازی های اندرویدی Lifeline از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Limbo

بازی اندروید Limbo فقط یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 نیست! این بازی از بسیار جنبه‌های دیگر هم توانسته در لیست بهترین بازهای اندرویدی سال جای بگیرد. بازی Limbo یک بازی ماجراجویی و معمایی است. محیط بازی به صورت منحصر به فردی طراحی شده و علیرغم دو بعدی بودن بسیار جذاب و دل‌نشین است و هیجان را به گیمر منتقل می‌کند. نسخه دموی این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است اما به منظور دانلود نسخه اصلی آن باید مبلغی معادل با 4.99 دلار را پرداخت کنید. اگر علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی هستند، توصیه می‌کنیم که همین حالا نسبت به دانلود بازی Limbo اقدام کنید.

دانلود بازی اندرویدی Limbo از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition

بازی Minecraft: Pocket Edition بارها و بارها به عنوان بهترین بازی اندرویدی در سبک‌های گوناگون معرفی شده است و اینبار در لیست بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 ما جای می‌گیرد. این بازی علیرغم اینکه از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد، اما شامل داستان بسیار زیبایی می‌شود که هر گیمری را جذب می‌نماید. این بازی که به شدت محبوب است، به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 6.99 دلار پرداخت شود. ضمنا بازی Minecraft: Pocket Edition شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Loading ...